- Sprawdź komputer programem antywirusowym, czy nie posiada przypadkiem szkodliwego oprogramowania, które może spowolnić pracę komputera.
- Sprawdź w jaki sposób urządzenie łączy się z Internetem, pełna prędkość jest dostępna, gdy komputer jest podłączony kablowo do routera. W momencie jeśli urządzenie jest podłączone bezprzewodowo, może nie osiągać pełnych prędkości.
- Wykonaj certyfikowany test prędkości przez aplikację na stronie pro.speedtest.pl i prześlij pełny raport na naszego maila bok@dg-net.pl. Przy uruchomieniu aplikacja podpowie, w czym może być problem i jak go rozwiązać.
Ostatnie wpisy

Jeszcze prostsze płatności!
Bardzo cieszymy się, że płatność za abonament Fibo będzie jeszcze prostsza! Wszystko dzięki systemowi Billtech,
Czytaj dalej

Nowy standard Wi-Fi 6 już w Fibo!
Miło nam poinformować, że Wi-Fi 6 jest już dostępne we wszystkich pakietach Fibo! Możecie zapytać:
Czytaj dalej